2011. július 27., szerda

Scrap szombat ismét

Lányok, nagyon örülök nektek!!! Azt hiszem ha maradunk ennyien akkor le is foglalom a kistermet (nem gondolnám, hogy fizetnünk kell érte).

Ha minden igaz, akkor ez eddig 10/11 ember:

Anett, Detti, Sapimanó, Bmary, Rika, Adri, Jovi, Dor, Szilvi (okt) Timi, Mildici, Zsomo (?) és én.

Messziről jövő lánykáim - Tipitá és Réka - ha van kedvetek és időtök jönni, aludhattok nálunk. A vonatotok átjön talán Aszódon is?

Ha jól érzitek magatok és van kedvetek októberben is nálunk scrappelni, lefoglalhatom októberre is a termet, hogy Szilvi se maradjon ki a "buliból".

Ha gondoljátok előre lebeszélek ebédet is. Gyroszos gondolom szívesen készít nekünk vmi finomat. Fagyizó kultúrházzal szemben. Remélem még nyitva lesz szeptemberben is.

Köszönöm a visszajelzéseitek! Már előre örülök nektek!

6 megjegyzés:

  1. De jó, de jó de jóóóóóóóó! már nagyon várom! pusszantás

    VálaszTörlés
  2. Végre idetaláltam! Bocs a hülye kérdésekért a scrap.hu-n, már minden világos. :)
    Megnéztem az utvonaltervezőn, és kocsival kb. 2 óra Győrből Iklad, keresztül Pesten, aztán M3-ason. Jól mondom?
    Addigra szerzek egy navit (ha máshogy nem, kölcsönbe), aztán az majd megmondja, merre menjek. :)
    Szóval, ha nem jön közbe semmi, én is csatlakoznék. Végre személyesen is megismerkedhetünk. :)

    VálaszTörlés
  3. Zsomó, hát ha korán jössz, és Pesten nincs dugó én akkor is egy kicsit többet számolnék rá. Mi most megyünk Németbe, megnézem hány óra Győrig az út. Nagyon örülnénk neked! Jó lenne már tényleg személyesen is megismerni. Szeretettel várunk/várlak!

    VálaszTörlés
  4. Zsomó, lemértem. 1 óra 45 perc, de korán jöttünk át Budapesten, forgalom és dugó nélkül. Ha ügyesen jössz, kb 2 órával számolhatsz.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Én is mennék szívesen ha nem baj, de a vonat közlekedés valami szörnyű!!! Az elvira 4-5 órakat dob ki, viszont kocsival innen is csak 2 óra lenne. Szóval én csak akkor tudnék menni ha valaki még menne erről kocsival...

    VálaszTörlés
  6. Roni! Nagyon drága vagy, hogy gondoltál Rám!! Olyan jóóóóó! Még egyáltalán nem tudom, hogy én ráérek-e azon a hétvégén, de nyomomkövetem az eseményeket! Nagy-nagy pusszantás!!!!

    VálaszTörlés