2011. október 3., hétfő

Love you

Húgomnak készítettem ezt az oldalt keresztelői ajándékba. Az októberi hónap házigazdája lehettem Rika jóvoltából. Nagyon szépen köszönöm a felkérést. Élveztem, és végre időben elkészültem az oldallal.
Egy digi oldalt hoztam a pinterest.com-ról, ami nekem egészen addig fel sem tűnt, amíg Móni fel nem hívta rá a figyelmem. Eléggé megijedtem, de aztán igyekeztem elfelejteni, és arra koncentrálni, hogy én egy hasonló oldalt szeretnék. Tudom, hogy nem lift-elés a kihívás lényege, én mégis sokban ragaszkodtam az eredeti alkotáshoz.
Így lett kerekített a barna alapkarton, körbe varrva kézzel és a szívecskében a csíkokhoz maradék papírokat is elhasználtam. A legnagyobb fejtörést a you felirat színe okozta. Lehet, hogy nem elég feltűnő, de nekem tetszett így. Az egyszínű csíkokra pedig felkerült az egyik kedvenc számom első versszaka.
A kép már a húgomék falán lóg, azt hiszem tetszett neki.













































köszönöm hogy nálam jártál és remélem kedvet érzel az október havi játékra.

1 megjegyzés:

  1. Tetszik! Jót találtál a kihíváshoz! Ötletem is van, csak a fotót nem találom már egy ideje!:)

    VálaszTörlés