2012. szeptember 28., péntek

This is life


Nagyon nagyon régen scrappeltem. Elvonási tüneteim voltak, de az ihlet még sem jött. Igyekeztem Németországban is a fotókkal napra kész lenni. Ez sikerült is. De a többi elmaradt. Kicsit frusztrál, hogy ennyi hetet kell behoznom, márpedig fel nem akarom adni.
Most a havi kihívásra össze szedtem magam egy kicsit és viszonylag gyorsan összeállt az oldal.
Íme ez lett belőle:




Én imádom a nagy képes oldalakat. Az abszolút kedvenc a mostani sok layoutos lehetőségek közül.
Imádtam ezt a kihívást! Köszi Rika!

Nagyon kellemes hétvégét!

3 megjegyzés:

  1. Szuper fotó, és nagyon jó kis oldal lett! Jó látni, hogy újra alkotsz, PL-edre is kíváncsi vagyok már nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Gerne! Das LO sieht super aus! Ihr seid so ein schönes Paar und beneidenswert fotogen :)

    VálaszTörlés
  3. Én voltam olyan szerencsés és élőben is láttam :) A fotó is gyönyörű, de az oldal is, nagy kedvencem!

    VálaszTörlés