2012. november 25., vasárnap

Karácsonyi hangulat - Weihnachtsflair

Tudom, hogy csak egy hét múlva kezdődik az advent, de nekünk ma ilyen kedvünk volt. Egy pár kép a karácsonyi dekorációnkból, ami még csak részleteiben készült el. Imádom az évnek ezt az időszakát.

Az ajtódísz már tavaly készült, de idén a bejárati ajtóra került.

A bejárathoz egy sima virágládába tettünk fenyőágat, tobozokat és karácsonyfa díszeket. De a bejárat még nincs teljesen kész...
 Nem olyan rég keresztszemezéshez támadt kedvem. Ez lett a végeredmény! Én nagyon szeretem.
 Ettől pedig dobtam az agyam. Ez nem saját készítés, hanem az osztályomtól kaptam az osztálybulin. Az egyik anyuka csinálta nekem. Szerintem fantasztikus ötlet és nagyon nagyon mutatós. Imádom!
Hát többek között ezért is volt, hogy nem haladtam a Project Life-al. De hamarosan azzal is jövök hamarosan.
Szép estét nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése