2013. április 14., vasárnap

Lapok konfirmációra

Jó dolog történt velem a múlt héten. Igazán nagy elismerést kaptam, nem mástól mint az anyukámtól. Itt egy kisfaluban nem sokmindent tudnak egy olyan hobbival, mint a scrap, mit kezdeni. Elmúlt pár év, amióta elkezdtem scrappelni. Hozzászoktak, akik ismernek, és már legalább nekik nem kell magyaráznom hogy mi is ez. Sok értelmét nem látták eddig ugyan (kivéve az apósomat). De most változtak a dolgok. A projek life albumot már a harmadikat készítem, mégis most először kaptam elismerő szavakat, mégpedig az anyukámtól. Együtt lapozgattuk a tavalyi albumot és anyum azt mondta: "micsoda kincseket őrzöl te ebben az egy albumban!" Nem hittem a fülemnek. Eltelt pár év és úgy gondolja, mint én, hogy egy PL album tele van kincsekkel! Mostanában sokszor szándékozom abba hagyni. De aztán ismét megbizonyosodom arról, hogy nagyon jó dolog.

A hétvégén konfirmációra voltunk hivatalosak. Nem találtam nekem megfelelő lapot, ezért aztán készítettem magam. Az ötlet gyorsan megvolt, hisz nemrégiben láttam agnieszka oldalán nagyon imádnivalóakat. Nézzetek be hozzá. A lapokba egy egy bibliai idézet került.

Az enyém ilyen lett:


Kellemes hetet nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése