2013. november 29., péntek

December Daily - Borító ( DD cover)

Ismét itt...

Tudom, egy kicsit eltűntem, de a Projekt Life-ot nem hagytam abba. Kicsit egyszerűbb lett és az utóbbi időben csak egyoldalasak a hetek. Ha minden jól megy, akkor hamarosan a képeket is feltöltöm.

Karácsony. December Daily. Vártam ezt az időszakot, főleg azért, mert reménykedem benne, hogy ismét rám talál az ihlet. Az idei decemberi naplómat egyrészt a tavalyihoz és  PL-s albumhoz hasonlóan tasakos megoldásban fogom elkészíteni. Másrészt a December napjai 2013-as facebookos csoport inspirációit szeretném beépíteni az albumba, hogy egy kicsit más legyen, mint az eddigi albumok. Szeretnék ismét oldalakat alkotni az album adta méretekben.

Az albumhoz a Simple Stories albumát és a December dokumented kitjét és kiegészítőit fogom használni. Illetve maradékokat, régi és új csipiket (Scrapfellow).

Az album borítóját már elkészítettem. Meg is mutatom:



Az albumot beborítottam egy chevron mintás zöld papírral, de előtte rávarrtam egy pausz tasakot, amibe flittereket töltöttem. Erre ragasztottam rá a simple stories zöld dec25 elválasztólapját. Egyszerű borítót szerettem volna, ezért már csak a készlet matricáit használtam.

Az 1. oldal:



A facebook-os csoportban inspirálódva beleszerettem a lányok félfenyőfájába, amit egy tasakban levarrtam és a jobb felét fehér glitterekkel töltöttem meg. Erre került a felirat. Nagyon szeretem lett.

1 megjegyzés:

  1. Imádom, nagyon tetszik. Ügyes vagy. Remélem még élőben is láthatom :)

    VálaszTörlés