2011. január 30., vasárnap

Bekky Higgins

A karácsonyi december daily "mini" album készítésénél Ali Edwarts-ál inspirálódtam. Itt bukkantam rá egy nekem nagyon tetsző projektre. Bekky Higgins állított össze Project Life alatt egy Amber és egy turquise edition nevű kit-et. Ali Edwarts-nál a türkíz kit-et láttam, de a linkelési lehetőségnél megpillantottam a másikat, nekem az a kit nyerte el a tetszésem. Most teljesen elbűvöl a dolog, elég sokat foglalkoztat gondolatban. Természetesen csak az amazon.com-ról rendelhető, kicsit elszomorodtam, de végül egy régi ismerős segített, így remélem hamarosan a kezemben tarthatom ezt a nagyszabású, egész évre szóló készletet.

Azt remélem, hogy egy rendezett albumot fogok év végén a kezemben tartani, körülbelül egy ilyet, mint amilyet Maryann mondhat magáénak. Hetekre lebontva, sok sok képpel és gondolattal.

Mikor terhes voltam, akkor szerettem volna valami hasonlót készíteni, de nem találtam rá a scrapbooking-ra, így a blog írásnál maradtam. Tervezem, hogy ezt a másfél évet még behozom és a bejegyzéseim kinyomtatom és egy mappába képekkel illusztrálva lementem. Azt hiszem idő hiányában ez a nagyszabású projekt még sokáig fog magára váratni.

Egyelőre most izgatottan várom, hogy kezemben tarthassam ez a csodát! Remélem nem okoz csalódást

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése