2011. január 31., hétfő

Martha Stewart

lyukasztóit egyszerűen lehetetlen nem szeretni. Nekem most ismét megvannak a kedvenceim. A " "simon" oldalán most fedeztem fel, szerintem vadonatújak. Remélem hamarosan rendelünk megint az oldalról, mert megint bővíteni fogom a készletem. Azt hittem az utóbbi két gyönyörűség: floral vine deep edge és a doily laice trim kielégíti az igényeimet, de ha egyszer rákattansz valamire, arról igencsak nehéz leszállni. Gondolom sokan így vannak Tim Holtz termékeivel. Nekem eddig nem jöttek be. A pecsétek és a lyukasztók azonban viszik nálam a pálmát.
Szóval a mostani kedvenceim:
scallop dot
monarch butterfly
bangle chain
gifts deep edge
garden gate
Szerintem igencsak nehezen lehet ezek közül válogatni, egyszerűen mindegyiket szeretném, és persze most azonnal. De még egy kicsit várat magára a vásárlás .....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése