2011. február 7., hétfő

Seholsziget - Nőtincs

Tavaly július egyik vasárnapján tettünk egy kirándulást a Vác mellett fekvő Nőtincsi Seholszigetre. Nagyon szép nap volt. Zéti nagyon élvezte. Még akkor készült a következő oldal, mely az ADDS 5-ös oldal liftelése. Nagyon megtetszett a sok varrás és a patchwork-ös hangulat, így elővettem a maradék papírjaimat és egymáshoz varrtam őket.



















Már akkor elkezdtem az élményt egy albumba foglalni. Találtam egy nagyon édes kis albumot, ami pont passzolt az én elképzelésemhez. Zászló album a neve, melynek elkészítését itt olvashatjátok. Nagyon egyszerű és gyorsan elkészíthető az alap, utána pedig már csak a díszítés van hátra. Sokáig feküdt a mini album a polcomon, de most hétvégén mégiscsak befejeztem. Könnyű dolgom volt, mert a már csak a díszítés hiányzott. A fotókat már mindenhol beragasztottam, és két páros oldalról már csak a kommentár hiányzott.
Barna és zöld alapkartonokat illetve BoBunny egyik készletét használtam fel, szalagot, virágot, miltonkapcsot és a scrap táborban vásárolt gombot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése