2011. augusztus 24., szerda

Esküvői emlék doboz

A húgomék lakodalomba mennek és megkértek, hogy készítsek egy dobozt az ifjú párnak. Ebben szeretnék átadni a pénz ajándékot, illetve remélik, hogy ebben őrzik majd meg az esküvői csecsebecséiket.
A doboz kb 16,5x16,5 cm, sima hobby boltban vettem 900 Ft-ért. Ezt először sötétbarna akril festékkel kentem le, erre jött az egykomponensű repesztőlakk. Amikor megszáradt rákentem a fehér akril festéket, és örömömre tökéletes lett a doboz alapja.
(Deka akril festéket használtam. Azóta csináltam egy képkeretet is és a pentart akrilfestékét kentem a repesztőlakkra, de nagyon csúnya lett a festés. Meggyűrte a lakk a festéket, csomós lett. Talán azért, mert folyékonyabb az utóbbi.)
Ezután elővettem a BG készletet és azzal díszítettem a dobozt kívül és belül is. Kívül a virág mellé a szívecskékre egy gyöngysor került. Szerintem sima papírboltban akadtam rá. (Bár múlt héten hiába kerestem nem találtam ;-() Az aljába gyűrt papírt vettem, összegyűrtem és beletettem. Egy pár virág, kis szalag, pecsételés és kész a doboz.
Most épp egy babaváró dobozon dolgozom, hasonló technikával, remélem hamarosan megmutathatom.
Jöjjenek a képek:


3 megjegyzés: