2011. szeptember 2., péntek

Emlékeztetőül

Végre jövő hét szombat (09.10) is elérkezik. Ez egyet jelent nekem: alkotás reggeltől estig. De mindemellett jó társaságot, beszélgetést, szuper hangulatot, kellemes kikapcsolódást.
Remélem ti sem felejtettétek! Szeretettel várlak benneteket!

A napot 9 körül gondoltam indítani és addig tart, amíg nektek kedvetek, időtök van.

Víz, rágcsa és (ha belefér az időmbe) süti vár benneteket. Kávét nem ígérek, de esetleg a vízforralónkat rendelkezésünkre bocsátom. Ha valaki szeretne, akkor hozzon magával feloldós kávét.

Már nagyon várlak benneteket! Visszajeleznétek kérlek, hogy akkor kinek jó még mindig az időpont?

Csodaszép hétvégét kívánok nektek!

8 megjegyzés:

  1. Sajnos nekem a jövő szombat nem jó, ahogy már írtam korábban is. Dolgozom zárásig sajnos. :((( Talán legközelebb.

    VálaszTörlés
  2. Naná barátosném!!! Ránk számíthatsz! (Én + Detti- re gondolok a királyi többes alatt) :D

    Látom pintesz :D. Tuti oldalakat találtál! És nagyon-nagyon szép lett a blogja is kérem!

    VálaszTörlés
  3. Nálam eredetileg is ez az egy hétvége volt a kilövős- a Húgomék 11.-éig vannak itt. Pedig nagyon szerettem volna menni :(

    VálaszTörlés
  4. Nekem közbejött egy céges buli (nem kötelező, de ajánlott részvétellel....kicsi vagyok még, nem merek ellenkezni) Sajnálom, legközelebb nem fogom hagyni magam! (ja, angolórám is lett volna pont azon a szombaton, de azt már lemondtam, erre meg ez...dühös vagyok!)

    VálaszTörlés
  5. Sajnos mégsem tudok elmenni, pedig nagyon rám férne !!!! Érezzétek jól magatokat és alkossatok szépeket!Puszi mindenkinek!

    VálaszTörlés
  6. Lélekben veletek vagyok!!:) És csók mindenkinek aki ott lesz!

    VálaszTörlés
  7. Én ott leszek mindenképp. Még a pécsi kivizsgálást is ezért halasztottam :) de tényleg! Besegít az egész család, hogy eljussak. Jön az Évi barátnőm is, és remélem Teri dadusunkat is sikerül befűzni.
    Nem lesz gond a létszámcsökkenés miatt a müvházban?
    puszi, már nagyon várom a szombatot!!!!

    VálaszTörlés
  8. Szuper volt, nagyon-nagyon jól éreztem magamat.
    Mindenki bánhatja aki kihagyta :)
    KÖSZI SZÉPEN A SZERVEZÉST!!!!

    VálaszTörlés