2011. november 27., vasárnap

Advent, advent ...

Már napok óta folynak az előkészületek. Idén készítettem egy adventi kopogtatót, de mégsem került ki a bejárati ajtóra, mert sajnáltam kitenni a téli időjárás viszontagságainak. Így aztán a nappali egyik falát díszíti most. Az ötletet megint a pinterest-ről hoztam: egy koszorú alapot körbetekertem egy motring fehér fonallal. Erre készítettem két mikulásvirágot filcből, ragasztópisztollyal összeragasztottam és kész is a kopogtató. Anyukámnak annyira megtetszett, hogy ő is kapott egyet ajándékba, csak neki még egy szál piros fonalat is körbetekertem és csak utána következtek a mikulásvirágok.

Zétivel is munkához láttunk még valamelyik délután. Vele pedig rudolfot, mikulást és hóembert készítettünk. én vágtam, Zéti pedig a ragasztásban segédkezett. Most ezek a figurák a hűtő díszei lettek.

Ma pedig az adventi koszorú is felkerült az asztalra. Férjem segítségével bevontuk a koszorú alapot fenyőágakkal és az évek során felhalmozott díszeket felhasználva kidíszítettük. Nem lett egy nagy remekmű, de szerintem aranyos és nekem tetszik. Zétivel ma meg is gyújtottuk az első adventi gyertyát az ünnepi asztalunkon.


Köszönöm, hogy benéztél hozzám. Az adventi hónapban igyekszem majd a december dailyt napos rendszerességgel feltölteni ...





.







2 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁ nekem is kell egy ilyen motringos koszorú! Tutttiszuper lett! Imádom!
    pusza

    VálaszTörlés
  2. A hűtőmágnesek nagyon aranyosak lettek. Hasonló mikulást csináltam én is!! Nagyon jó az ünnepi blogruhád is!

    VálaszTörlés