2011. december 1., csütörtök

December Daily borító

Már pár napja elkészültem, de egyszerűen nem volt időm feltölteni. Nem sikerült olyan jó előkészülnöm, mint szerettem volna, de azért nem panaszkodom, mert jobban állok, mint tavaly. Tavaly azonben itthon nyomtattam ki a fényképeket, ezt most idén 3-4 naponként fogom előhívatni, tehát mégsem fogok olyan sűrűn képeket feltölteni tudni.
Az album alap az office depot egyik legolcsóbb mappája. Ezt vágtam le 27x27 - es méretre. Egy piros anyaggal bevontam az oldalát, kívül belül. Erre került egy vékony csipke, úgyszintén kívül és belül is.
Az idén választásom a simple stories karácsonyi készletére esett. A borító elkészítése nagyon gyorsan ment, bár nem is lett valami bonyolult. Arra akarok csak kilyukadni, hogy könnyen sikerül vele dolgoznom.
Az elejét egy fehér papírboltban vásárol csillag díszíti, amire egy ugró szarvas került. A szarvast a sienna nevű akrilfestékkel festettem be. A betűmatricák és a díszek a készlet elemei.
Még nem találtam meg a tökéletes szalagot, ez még hiányzik a borítóból. Remélem erre is hamar rábukkanok majd. Az album belsejét is a készletből vett papírral díszítettem.
Nagyon tetszik Ali Edwars ez évi koncepciója, idén is ezt fogom követni. Holnap megmutatom majd az első fóliás nyitóoldalt is, de addig is itt vannak a képek:




Köszönöm, hogy nálam jártál!

3 megjegyzés:

  1. Irtó klassz lett Verokám!! Nagyon teccik.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik. Olyan finom és olyan karácsonyos ettől a fehér-piros kombinációtól. És elég vastagnak tűnik, ami nagyon jó jel. :D

    VálaszTörlés
  3. Love your cover and since I am using the same album I also love the album:)

    VálaszTörlés