2012. január 10., kedd

End of the daily

Végre sikerült lefényképeznem a még így sem tökéletes képeket. 19-re a 25-i menü kapott helyett.

Visszaemlékezés az angyalkák egész hónapos munkájára és ajándékaira.




Végre megérkezett az idei első hó. Férjemmel töltötte Zéti ezt a napot és így ő is írta le a sztoriját is.


22-én vásárolni voltunk, jobb oldalon a lista, ami tényleg velünk volt a bevásárlásnál, bal oldalon pedig Danett és Detti képeslapjai. Köszönet érte! Imádom mindkettőt!


Nálunk már 23-án késő délután volt fadíszítés. Zéti egész nap olyan boldog volt. Anyukám készítette a horgolt csillagot. Dettinek köszi a Santa feliratot. A fenyőfák a készlet matricái. A csillagok mágnesesek voltak, de én szétszedtem, a hátuljára papírt ragasztotam és a kezdőbetűinket tettem rájuk.

A 24-i kép nem lett túl jó, szerintem amint lehet pótolom egy jobbal. A bal oldali folia bal oldalán két fóliát varrtam össze, ezért ki lehet nyitni. Túl sok képem volt és nem tudtam válogatni.



Ismét Dettinek köszönet a gift feliratért. A jobb oldalon felhasználtam az egyik kapott ajándék tasakot, amiből zsebet csináltam és alá tetttem a kommentet.




26-i vendégséget örökíti meg az oldal és a dédszülőket. Drága nagyszüleink, jó egészséget még sokáig. (Még hiányzik három, őket is hamarosan fotózom).



Ezzel lezárult az idei adventi időszak és az év legszebb ünnepe véget ért. Jönnek az újabb élmények az új évben.






Hamarosan végzek a life projekttel is ....



Nagyon boldog új évet mindenkinek. Főleg egészséget és kitartást ebben a nehéz helyzetben.

5 megjegyzés:

  1. Eljájultam!!! Anyámm, fantasztikus lett az albumod, teljesen kész vagyok tőle! Remélem hamarosan talcsizunk és akkor végigtapizhatom :D. Nagyon szuperek a képek, én is megcsináltam őket, de még csak az előhivatásnál járok :D. Pusszantalak!!

    VálaszTörlés
  2. Asszem ilyen lesz az idei week in the life albumom!! Kösziiii

    VálaszTörlés
  3. Szépséges! Mennyi munka! Nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, hogy végigcsináltad!!!!!!Fantasztikus értékes kincs van a kezedben!<3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper, annyira ügyes vagy. Hiába láttam, úgy érzem még jó párszor meg fogom nézni, már ha lehet. Csodaszép! Rengeteg ötlet van benne! Annyira jók ezek az osztott fotók!!!! Gratulálok!

    VálaszTörlés