2012. január 23., hétfő

MEGÉRKEZETT!!!

Becky higgins project life - ja az első pillanattól kezdve fogva tart. Imádtam a tavalyi egész évet. Imádtam a fényképezést, a dokumentálást, a folyamatosságot. Már biztos említettem, hogy Zéti születése előtt kerestem valami másfajta lehetőséget, mint egy egyszerű fotóalbum. A babavárást szerettem volna megörökíteni. De csak később botlottam bele - senki meg ne kérdezze hogyan - AE oldalába. Épp karácsony előtti december daily-jét készítette az oldalán. Tudtam megtaláltam, azt amit annyira kerestem. Úgy éreztem haza értem. Az a sokfajta hobby végre eggyé válik ebben a nagyszerű hobbyban. Heteken keresztül semmi sem érdekelt, alig vártam, hogy gép elé ülhessek és csodálhassam azokat a csodálatos oldalakat.


Aztán AE oldalán láttam Becky Higgins tavalyi kollekcióját először. Itt aztán nekem beteljesedett ez a hobby. Ez az amit mindig is szerettem volna. Dokumentálni, de másként mint egy átlag családban ez szokás. Az egyszerűsége lenyűgözött, viszont mégis scrapbooking, amiben jól lehet az oldalakat is lefűzni. Számomra az egyes az életből kiragadott pillanatok ebben az albumban helyükre kerülnek és egy egységes egészet alkotnak.



Nekem így teljes ez a hobby.



Ezért aztán meg sem fordult a fejemben, hogy abba hagyom. Már szeptember óta egyfolytában figyeltem, hogy mikor lesz már végre rendelhető az 2012-re tervezett kit. Ebben az évben a clementine szerelmese lettem. Nagy szervezkedés és sok ember megmozgatása segítségével sikerült megrendelnünk a készletet. Természetesen egyszerre nekem sem sikerült mindent megrendelnünk, de az első félévre mindenképp elegendő anyagom van.



Azért tennék egy összehasonlítást:

1. A tavalyi mappa legalább egy majdnem egy cm-rel vastagabb. Az idei ezt a fél cm-t azonban a hosszához adták hozzá. Azt hiszem nekem hiányozni fog a minimum fél cm.

2. Azt hiszem a tavalyi lefűző tasakokban is több anyag volt, mintha most vékonyabbak lennének. Imádom azonban, hogy idén többfajta elrendezésű tasakokat sikerült beszereznünk. Tavaly kritikában olvastam, hogy a tasakok szorulnak, nehezen lapozhatóak. Idén ezt kiküszöbölték, az alsó és felső lyukat kiszélesítették és így tényleg kényelmesebben lapozható.

3. A kitben gyönyörűek a papírok!!! Egyszerűen isteniek. (A férjem meg is kérdezte, hogy ma megint karácsony van?) Viszont ezek a kártyák idén vékonyabbak. Sokkal vékonyabbak mint a tavalyiak. A 10x15 nagyságúak, amiket félbe lehet hajtani, azokról nekem nagyon hiányzik a kis fülecske, amivel ki lehet húzni őket a tasakokból. Az nagyon praktikus volt. Kár, hogy idén ez lemaradt.

4. Nem utolsó sorban megdrágult a kit. Tavaly a mappáért, kártyákért, pecsétért, 30x30 albumlapokért, hónapos elválasztókért 54 dollárt fizettem. Az idei ettől több volt, és nincs benne a pecsét, a hónapos elválasztók és a 30x30 albumlapok.

Azért mutatok egy két képet a csomagról:


Ezeknek a minőségbeli különbségeknek ellenére is én vagyok ma a legboldogabb!!! Remélhetőleg egy egész évvel telik meg ez a szépség.
Köszönöm, hogy benéztél!


7 megjegyzés:

  1. Neked köszönhetem, hogy nekem is van/ volt bátorságom belevágni ! Köszőnet érte ! Alig várom az idei albumod!

    VálaszTörlés
  2. Vajon miért fukarkodtak az idén? Nem az lenne a logikus, hogy ami bevált, ahhoz ragaszkodunk? Na mindegy, nem kekeckedni szeretnék, mert jövőre én is pályázom az egész kittre:-).
    Nekem is te adtad a kedvet hozzá, köszi!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki és tényleg így élvezetes dolgozni, gyorsan, kész és szép dolgokkal. Az idén egyébként a mandarin az év színe, tudtad?

    VálaszTörlés
  4. Szia, hát annyira, de annyira örülök Neked! Örülök a boldogságodnak! Jó, hogy megjött a csomag végre! Kívánom, hogy sok örömet lelj ebben az albumban is. Jó volt olvasni a bejegyzésedet!! Alig várom, hogy lássalak Téged, és az albumodat :)

    VálaszTörlés
  5. Irigykedem mint állat!!! De jó neked!!!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűek, olyan jó fogdosni,szagolgatni őket!!

    VálaszTörlés
  7. De jóóóóó, hogy idén is belevágsz!!!Figyelemmel kísérem majd ezt is!

    VálaszTörlés