2012. április 6., péntek

Project Life 12

Már kész vagyok pár napja a 12. héttel. Ezen a héten nem díszítettem túl az oldalpárt.
Kaptunk egy csodaszép képeslapot Mauritiusról (Köszi drága, nem számítottunk rá;-)), ami bekerült az albumba. Folytatódott a kertrendezés, lassan eltűnik a sok lom. Már nagyon várom hogy valami rendes kinézete legyen a kertünknek. Hamarosan ....!
Janira megint számíthattam és a hajós képhez megírta a kommentet.

A duplaoldal:A bal oldal:
Jobb oldal:


Kellemes hétvégét és húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Csodás helyre került a lap! Tudtam, hogy oda fog kerülni, mondtam is a Jánosnak, hogy ebben biztos vagyok :))) Örülök, hogy tetszett, és remélem lesz még alkalmam postázni.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kíváncsi vagyok már a kertetekre. Zéti látom szorgalmasan locsolgatja a virágokat. Na és a képeslap... Szuper! :)

    VálaszTörlés
  3. De gyönyörű lett a dátumkártyád! És még mindig nagyon tetszenek az AE feliratok a fotókon! :)

    VálaszTörlés