2012. március 29., csütörtök

ZOO

A projekt life betét oldala egy további oldal a Budapesti Fővárosi Állatkertben tett látogatásunkról. Annyira gyönyörű az állatkert, én talán még soha nem voltam ott, és teljesen lenyűgözött.Zéti nagy élménye hogy a pálmaház előtt megsimogatta a tevét és a pálmaházban a lajhárt.
Az oldal ismét egy lift. AE oldala adta az ötletet, és mivel teljesen beleszerettem ezekbe a nagy képes oldalakba, most a layout nagyon jól jött. A fényképet fotoscap-pel szerkesztettem, 21x30-as méretben. Akkor így nézett ki:

Mivel kicsiknek talátam a három bal oldali képet, ezért ezeket levágtam és nagyobbakkal helyettesítettem.
Pauszpapírra nyomtattam, kicsit aggódva, de minden jól sült el. Csak egy darab pauszom volt, ezért ráragaszottam egy A4 papírra, és kettőt együtt nyomtattam. Szétvágtam és a washi tape-pel felragasztottam a fényképre. A készlet pedig Bobunny Zoology.

Kellemes hétvégét mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Imádom!! Egyszerűen ezeket a nagy fotóka Neked találták ki! Liftelem jóóó:) Na pusza, és nagyon-nagyon kellemes ünnepeket Nektek! (ölelés)

    VálaszTörlés