2012. május 29., kedd

you


A scrap.hu május havi kihívására készült második oldalam. Jó hogy találkoztam Anettel, mert így megkíméltem magam a sok kör kivágásától (köszi drága a lyukasztókat!). Nagyon tetszett ez az oldal vázlat is, de igen csak megszenvedtem vele és nem is lett olyan jó, mint amilyet szerettem volna. Felhasználtam sok apróságot, studio calico és memory works papírokat. A felirat ismét AE egyik remeke. Ha címet kellett volna adnom, akkor a CIPŐ -t kapta volna, de nem tudtam eldönteni, hogy ragasszak e még rá egy extra címet. 
A pöttyözésem is csak azért sikerült, azzal most nagyon meg vagyok elégedve, mert Anett csinálta. Ráadás most már azt is tudom, hogy mist-et kellene vennem ahhoz, hogy pöttyöket tudjak csinálni az oldalakra. Ezek olyan szépen elterültek az odalon. (Anett, még egy nagy köszi!)
Nem írtam semmi kommentet, mert az oldal  a PL -ba kerül, ott pedig már leírtam a történetet hozzá.
Itt az oldal a mindennapokból:




Hamarosan kész vagyok a két héttel ezelőtti PL oldalakkal is.
Csodaszép, napos nyári hetet kívánok nektek!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon -nagyon szívesen!! Máskor is. Isteni lett az oldal ne légy elégedetlen vele! Imádnivaló :))

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű oldal! nekem a kedvencem a kihívásra érkezettek közül! Jajjj, te drága, dehogy kell mistet venned a pöttyözéshez!!! leírom a titkát: kávés alátétes tányérba teszel egy picike akril festéket, felvizezed és belemártot az egyik ujjad. Ha lecsöppen az ujjadról a papírra, akkor jó az állaga, ha nem akkor túl sűrű még a festék (hígítani kell) ha pedig nagyon híg, az sem jó mert akkor nem tudod irányítani a csöppenést. Ha mélyebben mártot bele az ujjhegyed akkor több festék lesz rajta --> nagyobb pötty, ha kevésbé akkor kisebb pötty. :D Ennyi! A szórást pedig régi fogkefével tudod megcsinálni, úgy hogy az ujjaiddal söprögeted a sörtéket. (kevés festékkel, hogy szépen szóródjon)

    VálaszTörlés