2012. június 1., péntek

Project Life 20

Egy igen jó hétvégével záródó hét történéseit láthatjátok. A férjem haza érkezett Stuttgart-ból a hétvégére, így egy kirándulást terveztünk szombatra. Csak Pesten voltunk, de még ezelőtt sohasem voltunk a fogaskerekűn, gyermekvasúton és a libegőn. Tartalmas és jó kis kirándulás volt. Vasárnap bucsú volt nálunk és sajnos a férjem is visszautazott Németországba.
Hétközben vendégeink voltak, egy madárkát találtunk az erkélyünkön, és volt az oviban az évzáró és anyák napja. Zéti egyáltalán nem akarta elárulni, hogy mi lesz a meglepetés, szót fogadott az ovo néninek.

AE-os feliratot nyomtattam a kártyára és csak egy kis szám jelzi, hogy a 20 hétnél járunk. Anettnél lyukasztottam elég sok kört, amit most nagy kedvvel használtam fel.



Gondoltam egy merészet is, és a bal alsó fénykép foliáját megvágtam és oda rejtettem el a komment kártyámat. Ennek a barna és kék szalagját látjátok kikandikálni. 



A szombati kirándulás plusz lefűzős tasakjai, jó sok képpel. Az első a memory works tasakja, tökéletes a 10x15 - ös képekhez. Több variációs felosztásban is van egy csomagban, gondolom hamarosan a többit is látjátok majd. Imádom AE zászlós digis overlaye-t.







Kellemes hétvégét kívánok nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése