2012. október 24., szerda

Project Life Week 31

Hát ismét itt vagyok. Tegnap nagyon belendültem és kész lett a 31. hetünk. Még javában a nyár közepén járok. Vidám oldal, rengeteg plusz tasakkal kiegészítve. Imádtam készíteni és imádtam megélni. Imádom a színeket és a színek kavalkádját. Ebben a nyálkás időben pedig kifejezetten jól esik ránézni.
Most használtam először a hónapos elválasztót. A memory works summer fresh kollekciója ismét nagy szerelem. De ezt már oly sokszor mondtam. Nálam ez a cég  mindent visz!!! Ennek a papírkészletnek használtam az egyik csíkját, ezt ragasztottam az elválasztóra. Ezt több hónapnál is látni fogjátok.
Mutatom a képeket:












Nagyon szép hetet mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Wowww, Veronika, eszméletlen klassz lett az a hét! NAgyon-nagyon jók a színek, a kártyák, az elválasztóval amit csináltál az überklassz, és hát a kedvencem a plusz piknikes 6*12 oldal...az mindent visz. Isteni a hangulata!
    Alig várom már, hogy szombaton átlapozhassam :)

    VálaszTörlés