2012. október 29., hétfő

Project Life Weeks 34-35-36

A következő három hét. Nem nagyon variáltam. Ismét a memory works sommer fresh kollekcióját használtam. A 36. héten pedig a harvest-et. Szeretem, szeretem. Nagyon könnyen tudok vele dolgozni, passzol a PL-be és imádom, ahogyan megfogják egy egy évszak jellegzetességeit.

A 34. hét hétvégéjén érkeztünk haza. Beni és Zéti nagyon egymásra kattantak. Erre a hétre felhasználtam a smash book tasakját, hogy ebbe beletegyem a nyári programok jegyeit és prospektusait. Nekem nehéz volt ezzel az elosztással dolgoznom.



 A 35. héten hétvégén férjem is haza érkezett. Rengeteg program várt ránk. Anett esküvője, Beni 1. születésnapja és az éves fotózás, amin istmét Ágicánál voltunk.


 A 36. héten a memory works harvest kollekciójával dolgoztam. Ezt is imádom. Nem is tudnám megmondani melyik a jobb. Egyszerűen fantasztikusak a készleteik. Az enyémek! Kirándultunk, kertészkedtünk, barátokkal játszottunk.

2 megjegyzés:

  1. Én még mindig követlek. :) Igaz csöndben, sokszor épp csak végig futva, de minden egyes alkalommal ugyanazt gondolom: nem semmi ez a kitartás, és szuper érzékkel csinálod. Nagyon tetszik, hogy nem bonyolítod túl, hanem egyszerű természetességgel őrzöd meg a LEGÉRTÉKESEBBEN a pillanatokat. Minden elismerésem. ;)

    VálaszTörlés
  2. Imádós, imádós, imádós! És irigykedem az "éves fotózásért", ha én csak 1x rá tudnám venni ilyenre a családot...

    VálaszTörlés