2012. december 27., csütörtök

December Daily 1-15

Eljött ez a várva várt ideje az évnek. Nagyon sok kézzel készült ajándékkal készültem idén, ezért eléggé elcsúsztam sok mindennel. Igyekszem még az év utolsó napjait kihasználni és még behozni a lemaradásaimat.
A karácsonyi naplóm borítójára még jutott időm, így csak az album lefűzött variációját mutatom meg nektek. Az első 15 nappal lettem kész, ezeket láthatjátok most Elég project life-osra sikeredett, de én nem bánom. Sokban hasonlít a tavalyihoz, mert az nagyon bejött nekem. Idén azonban a memory works tasakjait használtam és természetesen a papírkészletét. Imádom studio calico fenyőfáit és hópelyheit. Dettitől kaptam ismét a rénszarvasokat (köszi drága), amiket nagy szeretettel fel is használtam. Sok helyen nem látszik az írógép, de mindenhol írtam, igyekeztem a hosszú kommenteket az oldalakra varázsolni.

Íme az albumom első fele:





















Kellemes pihenést mindenkinek!

1 megjegyzés: