2013. augusztus 29., csütörtök

Week 30

Kezdődik az ősz, elindult az iskola és én még nagyon a nyári képeinket, heteinket dolgozom fel. Igazság szerint, olyan mintha tegnap lett volna, s közben elrepült a nyár.
Bea és Adri feliratait használtam, ismét elvágtam egy 12x12 - es tasakot és azokba raktam a sok 10x7,5-ös képeket. Kipróbáltam a fotoscape új alkalmazását, az öregített fényképet. Nekem nagyon tetszik. Nem hívattam elő a fényképeket másban, így ezek kerültek is. A stílushoz talán annyira nem illik, de engem ez nem zavar.

Zéti nagyon el volt ájulva a Playmobil parktól. Egy bánatunk volt csak, hogy nem vittünk magunkkal Zétinek fürdőruhát. Bátran ajánlom mindenkinek. Egy nagyon nagy játszótér az egész sok sok mókával. Ezt igazolják a képek is.








Kellemes hétvégét nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése