2013. szeptember 2., hétfő

Week 31-32

Elkészültem a következő két héttel. A 31. hetet még Münchenben töltöttük. A fiam rengeteget játszott a Violával. Nagyon meglepődtem, hogy ennyit tud németül beszélni, mert itthon egyáltalán nem szokott.







A 32. héten már itthon voltunk. A nagy melegben szinte csak pancsoltunk egész nap. Ez az első egy oldalas hetem, valahogy nem készítettem képeket...




Amint látjátok már nagyon meg vannak hajolva a bal oldali lapok. Betelt az album. Szerencsére a hétvégén megérkezett az új. Már csak az átpakolás van hátra és akkor megint rendesen le lehet fűzni a tasakokat. Ez az első évem, hogy nem fértem, azaz nem férnék bele egy albumba. Idén túl sok extra tasakot használtam....
A folytatást majd a we are memory keepers bőrkötéses aqua albumában látjátok majd...

Kellemes hetet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése