2014. február 24., hétfő

Örökké szeretlek téged

A hétvégi esztergomi scrap találkozó adott megint egy lökést, hogy oldalt készítsek. Próbálkoztam a PL -t is folytatni, de nem volt kedvem. Annál nagyobb volt viszont az "igazi" scraphez.
Kipróbáltam a szülinapi ajándékom is. Lányok még egyszer ezer köszönet érte. Isteni volt!
Természetesen megint lifteltem ;-), de ezt gondolom már megszoktátok. Az eredeti itt található.

Nem vagyok teljesen elégedett. Szerettem volna kilépni a craft kartonok világából, meg is tettem, de szerintem pont nem jókor. De most már mindegy...

Az oldal természetesen a projct life-ban kap helyet a 3. hétben. Zéti 6. szülinapját dolgozza fel.



(és lányok nézzétek csak, mégegyszer ezer köszönet érte:

szuperul funkciónál :-))

További szép estét nektek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése