2014. február 13., csütörtök

Téged szeretve

Beneveztem Scrapfellow tanfolyamára, mert nagyon megtetszett, és mert a papírok teljes összhangban vannak a tavaly augusztusi hagyományos éves fotózás fényképeivel.
Az elkészítés nálam nem egy éjszakás projekt lett, de azért két este alatt elkészült.
Én nagyobb 7,5x 10 cm fényképeket használtam, mert a fényképszerkesztő programmal ilyet tudtam készíteni. Igy viszont kevesebb papírt használtam fel, akár tudok még egy ilyen egyszerű kis albumot készíteni.
A szöveg még ma este belekerül és holnap postára is adom. Nem sikerült ugyan Valentin napra elkészülnie és célba érnie, de remélem a férjem így is nagyon fog neki örülni.







Kellemes alkotós délutánt kívánok nektek!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper! Jani biztos örülni fog!

    VálaszTörlés
  2. Schlicht und wunderschön! Ich liebe die weißen Seiten mit minimaler Dekoration!

    VálaszTörlés