2012. február 25., szombat

1. Sílecke

Még mindig ugyanazon vasárnapi élmények feldolgozása. Zéti Opával síel, a kert végéből egészen az udvarig. Zétinek nagyon tetszett. Kicsit sajnálom, hogy nem sikerült többször elmennie a Papával a Mátrába. Majd jövőre.
Imdádom a német scrap-impulse weboldalt. Ide nap mint nap ellátogatok, és inspirálódom Barbara oldalaiból. Ezt az oldalt is az ő Empire State of Mind layout-ja ihlette. Azt hittem, hogy milyen gyorsan és egyszerűen elkészülök, de aztán mégsem sikerült a liftelés. Nem tetszett, így magamra szabtam. A nagy 20x30-as képet előhívattam, előtte AE freebie-jét használtam az oldalon. Az összes többi elem tulajdonképp maradék. A fényképezőt a memory work destination készletéből vágtam ki, a "makes me happy" nyíl a smash bookhoz tartozó kiegészítő, a többire pedig nem emlékszem, mert olyan régi darabok ;-)





Ha sikerül, akkor ma még lefotózom a PL albumot is. Napra kész vagyok vele, de valahogy a fényképezésre nem tudom rászánni magam. Ezt is valahogy heti rendszerességgel kellene tennem, ha végre behozom a lemaradásom, akkor igyekszem majd ezt is így megoldani.
Nagyon kellemes hétvégét kívánok nektek!

1 megjegyzés: