2012. február 26., vasárnap

Project life 7

Ez a hét az iskolai jótékonysági bál és Zéti névnapja köré csoportosult. A valentin napnak nálunk nincs nagy hagyománya, de azért kaptam csodaszép nárcisszokat és tulipánt. Egy kis tavaszi hangulatot csempésznek a nappaliba. Igyekeztem ismét sokat írni, sokmindenre visszaemlékezni, mert hétközben sokszor van úgy, hogy mondom, ezt most fel kellene írni, hogy be tudjam írni az albumba, de aztán ez elmarad. Azt hiszem ezek az elmaradt jegyzetek adnák meg a savát borsát az egésznek. Sokszor sajnálkozom miatta. De nálam semmi sem tökéletes.

Ezen a hét oldalpárja a kedvencem. Valahogy most úgy érzem, hogy sikerült végre egy harmónikus oldalpárt létrehoznom. Egész ügyesen tudok már a kevés ps ismeretemmel feliratokat gyártani a képekre. Van most már pár freebiem is, amik nagyon jól használhatók. Szerencsére az idei PL láz magával hozta ezt is. Legyen üdvözölve! (Bár most a nyomtatóm vacakol és nem akarja olyan szépen nyomtatni a letöltött dokumentumokat, így bosszankodom.)

Vasárnap általában este megszerkesztem a képeket, most már igyekszem csak annyit előhívatni, amennyi ténylegesen az albumba kerül. Így még valamikor hét elején el tudom őket hozni a boltból és esténként levezetésként "alkotok". Ez a ritmus most beválik nálam.



Szép vasárnapot kívánok, annak reményében, hogy minden héten tudom majd az oldalpárokat hozni!

5 megjegyzés:

  1. Szépek-szépek! Elárulod a tag forrásokat?
    Én innen töltöttem http://www.creativityprompt.com/
    Én is próbálok a képbe szerkeszteni írást, de a Picasánál tovább nem jutok, egyenlőre az is elég

    VálaszTörlés
  2. Lesem, nagyon tetszik, főleg az írásos oldalak! Ilyenkor mindig elhatározom, hogy máris folytatom, mert nekem még 2011-t kellene megcsinálnom!!!!Tiéd szuper!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper lett ez az oldalpár is!!! Alig várom a következőt :)

    VálaszTörlés
  4. Sipike, nem tudok neked válaszolni, mert nem tudom merre járkáltam, ahonnan töltöttem a feliratokat. AE oldaláról vannak freebiek, meg is vettem egy párat. Sajnos nem könyvjelzőztem az oldalakat. ;-(

    VálaszTörlés
  5. Odáig vagyok az albumodtól! ÉN még el sem kezdtem, csak fotózom és jegyzetelek...időt kérek nőnapra!

    VálaszTörlés