2012. február 20., hétfő

Öz

A scrap.hu oldal havi vázlat kihívására készített oldalam egy vasárnap délutáni élményt foglal oldalba. Zéti Opa-val síelni tanult a kertben. Nagyon ügyesen síelt. A "foglalkozás" végén ajándékként őz lesen lehettek. A kertbe betévedt egy őzike, élelem után kutatott. Papa lencsevégre kapta az állatot és azt is ahogy Zéti a nagyapával a vadat figyeli.
Az oldalon nem használtam semmi extrát.
Nagy bajban voltam a színek kiválasztásával, mert itthon nincs semmi igazán téli hangulatú papírom. Rá kellett jönnöm, hogy ritkán készítek a téli élményekből oldalt, ezért a hiány is. Az origins maradék papírjai viszont jól jöttek. Talán ezek nem állnak olyan messze a tél színeitől.
A kihívásnak annyiban nem tettem eleget, hogy nem írtam az oldalra kommentet, annak ellenére, hogy ez tetszett a kihívásban a legjobban. Sajnos a retro írógépembe ezeket a papírokat nem lehet befűzni, a nyomtatómba meg pláne nem. Tehát egyelőre maradt a szöveg nélküli oldal. (Lehet, hogy megfogadom Timi tanácsát és pausz papírra nyomtatok...).
A project life-os albummal is napra kész vagyok, de sajnos még nem volt időm fényképezni. Ráadás most még a netünk is vacakol, most csak véletlenül tudok írni. De remélem hamarosan jövök az első 8 hét élményeivel.
Még nagyon tervezem a másik vázlatot is elkészíteni, mert az is nagyon tetszik. Majd meglátom sikerül e valóra váltanom ezt a tervet.
Kellemes hetet kívánok mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Igen én is azt akartam mondani, hogy valami átlátszó papírra nyomtasd ki a kommentet és így rá tudod rakni az oldalra.
    Imádom! Csúcs ahogy pakolgattál. Festtél is, vagy az ilyen kékes papír?

    VálaszTörlés
  2. dehogy festettem ... tudod ez a művészi véna hiány nálam. Ilyen volt a papírom. ;-)

    VálaszTörlés