2012. június 4., hétfő

Gondolat

A hétvégén volt időm egy kicsit alkotni. A pinterest-en jártam és nagyon jó inspirációkat találtam. Ennek az oldalnak az ötletét is innen vettem. Szinte majdnem egy az egyben lift, csak én a fehér papírt teleírtam a gondolataimmal. Nagyon halvány szürkét használtam. Először telibe akartam írni, de azt gondoltam, nem lesz jó, és féltem, hogy félúton elfogy a gondolat (de lett volna!), ezért hagytam egy kis margót. Az eredetit itt láthatjátok.

Íme az én oldalam:






Nagyon kellemes hetet kívánok mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Hast du die schwarzen Kreise mit der Hand ausgeschnitten? Ich habe diesen Trend auch entdeckt und wollte demnächst ein Layout mit Tags machen, genauso schwarz gemattet, aber es scheint mir doch zu arbeitsintensiv. Aber dein Ergebnis spricht für sich, super toll geworden!

    VálaszTörlés
  2. Danke. Ja, selber ausgeschnitten. Es war ziemlich anstrengend, aber es hat auch riesen Spaß gemacht.

    VálaszTörlés