2012. június 18., hétfő

Project Life 23

Elkészült a következő hét is. Maradék papírokat használtam, mégpedig a tavaly nyárra vett memory works 100 days of summer kollekcióját. Ismét magasztalom a gyártót, mert én ezekért a papírokért teljesen oda vagyok, és számomra megunhatatlanok. A kis kártyáit használtam és ezzel nagyon gyorsan kész lett a dupla oldal. Próbálgatom a másik stílust is, ami eddig nem volt annyira kedvencem, mert kicsit kaotikusnak hat nekem, de nem igazán sikerül. Itt megnézhetitek, hogy miről is beszélek. A fehér szélek kapásból nem sikerültek, mert levágta a fotóbolt, valahogy rossz volt a méretezésem. Tehát nagyrészt maradt a régi megszokott felépítés.



 Ez a kettes a kedvenc kártyapárom most. Imádom a csíkos fürdőruhákat fellógatva. Innen már korábban kivágtam a színes papírokat, most alá ragasztottam, hogy lehessen látni a negatívot is.





Kellemes hetet kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése