2012. július 18., szerda

Findingnana

Még június 21-én történt, hogy megláttam egy nyereményjátékot findingnana oldalán: button flair giveaway! Sokat járok Leena oldalán, mert imádom a PL albumját. Így amikor bemutatta a gomjait, rögtön beleszerettem. Annyira boldog voltam, amikor a játékát feltette. Mondogattam is, hogy ezt most én - aki még soha nem nyert semmit - megnyerem. Teljes önkívületben voltam, amikor vasárnap kihirdette a két nyertes nevét és saját magam olvastam. Azt hittem rosszul látok. A képernyő előtt csak vigyorogtam és nevettem és vigyorogtam. A világot meg tudtam volna ölelni ;-)!
Másfél héttel később aztán meg is érkezett a várva várt csomag Singapurból!


Leena blogjában mindig sok érdekességet lehet találni, csak ajánlani tudom! A facebookon is megtaláljátok őt és a termékeit! Én a termékek szerelmese lettem! Jó nézelődést!

Leena: Thanks for your giveaway again. Your buttons are wonderfull! It was a great feeling to win and this have given me positiv energy for days! 

 

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok - jó helyre kerültek :)

    VálaszTörlés
  2. Miután láttam élőben is, mégjobban sárgulok! Meg örülök, hogy nyertél!!:))

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok és örülök, hogy nyertél!Ezért is érdemes játszani külföldi blogokon, egyszer csak sikerül!:)))

    VálaszTörlés