2012. július 25., szerda

Project Life 29

Ismét kész vagyok egy héttel, mégpedig a múlt héttel. Amint látjátok, kimaradt két hetünk, de ezek is készülőben vannak már. A 27 és 28 - as hetek azonban a Smash bookban fognak szerepelni, mert utazásaink alatt nem tudom magunkkal vinni a nagy albumot. Elég nehezen megy nekem ez a napló jelleg. Meg fogom szeretni? Nem tudom. Én a PL szerelmese vagyok. ;-)

A mostani hét fényképei között a barátnőnk képei szerepelnek. Őt már többször emlegettem, nála készültek a profi képeink tavaly. Ezek itt most csak pillanatképek, de gyönyörű színekkel. Vérzik a szívem egy ilyen gépért, azaz egy rosszabb is bőven jó lenne nekem.

Ezen a héten nem a megszokott felosztású tasakokat használtam, kicsit nehezen ment a fényképezés, de a szükség törvényt bont. 






Szép napot nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése