2012. július 21., szombat

Project Life 25

Kicsit el vagyok maradva a dokumentálással. Nem szeretem, mert nehezebben megy három hét távlatából a visszaemlékezés. Sőt lehet, hogy már több is, mint három. A héten viszonylag kevés kép készült és keveset is voltam Zéténnyel, mert a gimiben érettségi folyt. A hét elején reggel 8tól este 7ig bent voltam mert vizsgáztattam, 40 fokos hőség nagyon megviselt. Aztán csütörtökön kiruccantunk egy csobbanásra.
A memory works 100 days of Summer készlet még tavalyi maradékát használtam. Én még mindig rajongok ezért a készletért. Nem lehet megunni. Illetve a My Mind's Eye: On the bright side 6x6-os papírjai lettek a csíkok a komment kártyákon és washi tape minden mennyiségben. A feliratokat pedig a most meglelt BoBunnys papírból vágtam ki.
Ha másra nem is jó a PL, de arra biztosan, hogy a mindenféle maradék papíromat elhasználjam. ;-)








Kellemes hétvégét kívánok mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Már megint mennyi jó ötlet... Szeretek Nálad inspirálódni :)
    Én sem szeretek lemaradást pótolgatni, pedig most ez vár rám is :(

    VálaszTörlés
  2. Es ist schon deutlich mehr als Resteverwertung! Ich mag dein Album, kann mich an die Details nicht sattsehen. Liebe Grüße, Rika

    VálaszTörlés