2011. december 24., szombat

december daily

Hát szeretnék nektek egy két oldalt a mostani decemberi naplómból megmutatni. Fogtok találni hiányzó napokat. Azok is majdnem készen vannak, de valami még nagyon nem tetszik rajta, ezért még gondolkodom, hogyan lehetne megszépíteni. Az itteniek közül a december 3, 8, 10 a kedvenceim. Mindenhol hosszú kommentet írtam: vagy kézzel vagy írógéppel. Általában a bal oldalt szinte teljesen a képek foglalják el, míg a kommenteket balra tettem. Már majdnem készen vagyok a második héttel is, csak a kommenteket meg kell még írnom. Imádom AE oldalát, nagyon sok inspiráció onnan származik.
Sajnos az irattartó fóliákat magam varrom, mert későn gondolkoztam és már nem volt időm beszerezni. De nem rossz ez így sem. A "bugyik" miatt ilyen rosszak a képek, de szerintem már nem fogom tudni őket lecserélni.

Kívánok mindenkinek nagyon boldog, békés, áldott (egészségben teli) karácsonyt!









Köszönöm hogy nálam jártál!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése