2011. december 4., vasárnap

Naptár és day 1

Kicsit lassan indul a projekt, de ez azért is van, mert a fényképeket elő kell hívatnom.
A nyitó oldalt látjátok. Anyukám horgolta arany csillag, filc fenyők és a készlet elemei.
A második oldalon gépeltem, németül, mert úgy döntöttem, hogy ezt a decemberi naptárat németül viszem végig. Remélem tudok elég konzekvens maradni...
A harmadik oldalon egy naptárat láthattok, amibe már az elmúlt programjaink belekerültek, de ez csak a hónap végére lesz teljes. Még nem látom az egész hónapukat előre, de körvonalazódnak a programok.
A követekező oldalpár, ez már december 1-e, jobb oldalát látjátok, a bal oldalról hiányoznak a fényképek, de pár nap múlva azok is bekerülnek majd a helyükre.
Ali tanácsát megfogadva, ezen az első oldalon "one day one story" elvet követtem. A nap legfontosabb eseménye volt, hogy megérkeztek éjjel az angyalok és megtöltötték a zsákocskákat. A zsákokban "utasításokat" találhat Zéti, ami a kincshez vezeti őt. Nagyon tetszik neki, és buzgón siet az ajándékok keresésére.
Imádom ezt a simple stories készletet. Aggódtam, hogy nem fogok tudni vele dolgozni, de azt hiszem jól választotam.















Köszönöm, hogy benéztél! Csodaszép karácsonyi hangulatban múló napokat kívánok!

1 megjegyzés:

  1. Alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam. Ugye áthozod?! Nagyon szép! Zéti nem is tudja milyen szerencsés!

    VálaszTörlés