2011. december 29., csütörtök

december memories 2

Hoztam ma is egy pár oldalt. Remélhetőleg a hétvégéig elkészülök mindegyikkel. A múltkori feltöltésből kimaradt a mikulás nap, amit itt most pótolok. A Z betűt lefestettem Tim Holtz repesztőfestékkel. A piros virágot anyukám horgolta. Kár hogy a fotó nem túl jó. Hosszabb kommenet írtam ismét írógéppel (nehéz vele írni, sok a hiba amit nem tudok kijavítani.)









Egy sima hétköznap ebben a csodás időszakban. Zéti épp a fát fűrészeli apukájával. A papírboltan találtam olyan "fa-szeleteket", ami tökéletes volt o betűnek. Egyszerű oldal, de én mégis nagyon szeretem.


Zétivel az adventi időszakban elég sokat "kreatívkodtunk". Üvegfestettünk és sógyurmáztunk. Ezek a díszek a fenyőfán díszelegtek. A díszeket a jobb oldalra tintával színeztem ki, illetve a tavalyi kollekció (jovial) gömbjeit vágtam ki. A következő oldalon a fenyőfa a díszek hű mása, ezt akril ceruzával színeztem és festettem.



Végezetül pedig ismét egy hétköznapi este, amint Zéti Papával játszik. Most veszem észre, hogy a varrást ma csak lefelejtettem róla, de ezt még mindenképp pótolom.
Imádom AE pecsétjeit ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése