2012. március 4., vasárnap

Project Life 8

A héten gyorsan elkészültem a dupla oldallal, csak mindig sötétben érek haza és fotózni nem tudtam. Azt hiszem nálam működik a fotók vasárnap esti megszerkesztése, akkor már kedden kész vannak a fotók, és általában már csütörtökön kész vagyok. Utána olyan üresek az esték. Így aztán van idő más alkotásokra is. Ha ügyes vagyok még két liftelt oldalt is befejezek ma és akkor azokat is feltöltöm.
A happy spring AE freebie-je, a többit bolyongásom alkalmával találtam és mentettem le a gépre, ismét nem tudom, hogy honnan. ;-( Most már ügyesebb leszek és az újaknek megjegyzem majd a helyét, hogy tudjátok ti is használni.
Még egyedül a varrás hiányzik a névnap felirat alatt. Ma azt is szeretném pótolni.
Íme a nyolcadik hét:



Szép vasárnap estét nektek!

3 megjegyzés:

  1. Én élőben is láttam és IMÁDOM!!! Igazán ügyi-ügyi vagy, Drága Barátosném! Irigylésre méltó lesz ez az albumod is!

    VálaszTörlés
  2. Én is láttam élőben :) Nagyon szuper!!!!

    VálaszTörlés
  3. Egyszer én is megnézném élőben :)
    Nagyon tetszik! Ezen a héten kedvenc a zászlós dupla komment!

    VálaszTörlés