2012. március 11., vasárnap

Ahogy az blogról blogra kóboroltam, rábukkantam a PL kapcsán kép csodaszép oldalra. Egyszerűek, és nagyon mutatósak. Beleszerettem mindegyikbe. Ezekből kettőt el is készítettem, ezek most a falat díszítik a nappalinkban. A pöttyözést nem csináltam meg, mert nem akartam elrontani a két oldalt. Nem értem, hogyan lehet olyan szép szabályos pöttyöket csinálni. Nekem a spriccelős technikával, legyen az ecset vagy fogkefe, nem megy. (Shanna Noel Photography oldalán megtaláljátok a liftelt oldalaimat.)
A képeket még tavaly a fotós barátnőm készítette rólunk, csak még nem volt időm belőlük feldolgozni, most azonban egyszerre kettőt is sikerült.


Kellemes estét nektek!

1 megjegyzés:

  1. Szuper lett mindkét oldal, liftelném, ha nem baj :) És a fotók is nagyon tetszenek, múltkor már megcsodáltam őket a galériádban. Ez az összebújós a kedvenc!

    VálaszTörlés