2012. március 11., vasárnap

Project Life 9

Ismét eltelt egy hét. Megint nagy öröm volt a hétre visszaemlékezni és a papírra vetni a gondolataimat. Ismét maradék papírokat használtam fel, apró kiegészítőket, amikkel a kártyákat díszítettem. Detti jóvoltából van most két dekortapaszom, amikben nagy örömöm lelem. Eddig is nagyon tetszettek, de most hogy kezemben is tarthatom, és használhatom is, teljes a szerelem. A plussz kis oldal még nem került bele a tasakba, ezt most megint varrnom kell. A kézírás a férjemtől származik, mert a hétvégét nagyrészt kettesben töltötték, én szabadnapot kaptam szombatra, vasárnap viszont dolgoztam.
A dupla oldal:


A jobb oldal képe:A bal oldal képe:
A plussz oldal képe:

Kellemes vasárnap estét kívánok nektek!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez az oldalpár is :) Nagyon scrappes. Milyen aranyos a Jani, hogy még kommentet is ír, nem semmi (ki vagyok akadva, de jó értelemben) Jó sok minden történt veletek a héten. Annyira aranyos, mikor Zéti elaludt a fotelban, milyen angyalka :)
    Ahhoz a fotóhoz meg külön gratula, amin tulipan elől, Zéti hátul van!!!!! Nagyon bejön nekem!

    VálaszTörlés