2012. március 28., szerda

Project Life 11

A hosszú hétvége már épp időben érkezett, nagyon fáradt voltam már. Így erről a hétrő kicsit több fotónk van. sokat dolgoztunk, de legalább másfajta munka volt, mint a tanítás. A BH tasakból levágtam egy csíkot, így kisebb lett, és egy plussz oldalként a hétbe illesztettem.




Szombaton állatkertben jártunk. Még a budapestiben sohasem voltunk. Nagyon tetszett!
A kis fólia másik oldala:


Igyekeztem most többet varrni is! Egész jól összejött. Azt hiszem nagyon fogom szeretni, hogy csak a szobáig kell elmennem ha varrni szeretnék.

Hamarosan érkezem a 12. héttel is.
Szép estét!

3 megjegyzés:

  1. Még mindig gyönyörű a házatok és a kert is biztos csodás lett.
    Mi vasárnap mentünk az állatkertbe, eredetileg szombaton szerettünk volna-biztos összefutunk-de Csani gyomorbajos volt, így vasárnap mentünk és én is eltettem a belépőt a Pl-hez:-), de még nem tartok ott.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lesz ez az album is! Ügyi vagy!!!!

    VálaszTörlés
  3. Hatalmas megtiszteltetés, hogy bekerültünk az albumotokba!!!!
    Mi is igazán jól éreztük magunkat. A fiúk állandóan azzal nyúznak, hogy mikor megyünk Zétihez :) Erre Bandi: az lenne a jó, ha most Ő jönne :)
    Nagyon szuperek lettek az oldalak! Látom a belépő megmenekült :) Annyira jó az a fotó, amin Zétit alulról fényképezted. Hogy is szoktad írni? Ja, imádos!!!! :) Ezek a kedvenc fotóid, amik ilyen különleges szögből vannak fotózva.
    Szóval ügyi vagy!

    VálaszTörlés